Kokpit programu Rebroker
Kokpit to pierwsza strona startowa dostępna do po zalogowaniu do programu Rebroker. Wyświetlane są na nim najważniejsze elementy, które możesz indywidualnie dostosować układem do własnych potrzeb, poprzez włączanie i wyłącznie poszczególnych elementów oraz zmianie kolejności. Na kokpicie znajdziesz listy ulubionych klientów, ofert i dokumentów, najnowsze dodane a także wiele innych przydatnych narzędzi.
Szybko wyszukaj potrzebne informacje
Na kokpicie zamieściliśmy szybkie wyszukiwarki, kóre umożliwiają na podstawie numeru oferty otworzyć je bez przeklikiwania bazy ogłoszeń. Podobnie gdy dzwoni do Ciebie klient możesz wyszukać go w bazie wprowadzając jego imię lub nazwisko, co znacznie usprawnia pracę.

Baza ofert
Moduł zarządzania ofertami znacznie ułatwia i przyśpiesza pracę pośrednika w obrocie nieruchomości. Dodawanie ofert zostało zaprojektowane tak, aby było w pełni intuicyjne dla użytkownika, zachowując przy tym kompletność informacji na temat nieruchomości. W programie przechowywane są wszystkie wprowadzone oferty, również te archiwalne co pozwala agencji nieruchomości na dokonywanie analiz sprzedażowych oraz budowanie portfolio transakcji zakończonych sukcesem.
Poufne informacje o ofertach i dokumentacja
Przy każdej ofercie istnieje możliwośc gromadzenia plików, w których możemy przechowywać skany dokumentów powiązanych z wybraną ofertą. Dodatkowo można do każdej nieruchomości dodać poufne informacje, widoczne tylko dla współpracowników.

Zarządzanie klientami ( CRM )
System Rebroker umożliwia prowadzenie ewidencji wszystkich klientów w firmie zarówno osób fizycznych jak i przedsiębiorców. Posiada on wiele funkcji, które możemy elastycznie dostosowywać do własnych oczekiwań. Przy każdym kliencie można dodać nieograniczoną liczbę danych kontaktowych, adresowych i innych zgodnie z własnym uznaniem. Klienci mogą być dodawani do grup, co ułatwia ich selekcję lub przydzielanie im odpowiedniego statusu. W celu zarządzania relacjami, które budujemy we współpracy z klientami każdy pracownik może dodawać notatki przypisane do klienta.
Powiąż klientów z innymi danymi w systemie
Dodatkowo można ich powiązać z plikami, ofertami i umowami, w tym zamieszczać wszystkie niezbędne do współpracy dokumenty. Dzięki rozmaitym powiązaniom z innymi danymi funkcja ta czyni Rebroker, doskonałym programem CRM dla biur nieruchomości.

Baza dokumentów (CRM)
Moduł dokumentów umożliwia uporządkowanie złożonej firmowej dokumentacji i przechowanie jej w chmurze. Właściciel firmy może zdefiniować samodzielnie typy dokumentów jakie chce przechowywać w systemie, za pomocą których następnie pracownicy wprowadzają dokumenty do systemu. Każdy typ dokumentu może mieć przypisany indywidualny kolor co poprawia przejrzystość ich przeglądania, w każdym dokumencie możemy dodać własny opis, datę i inne przydatne informacje.
Połącz wybrane dokumenty z klientem
Łącząc dokumenty z klientami możesz podejrzeć wszystkie dokumenty w karcie klienta, dzięki czemu masz do nich szybki dostęp z poziomu bazy klientów.

Menadżer plików
Moduł umożliwiający przechowywanie różnych plików, dostępnych wyłącznie po zalogowaniu się do Rebroker program. Umożliwia on przechowywanie danych w chmurze do których dostęp powinni mieć tylko pracownicy.
Wzory umów i innych dokumentów
Menadżer plików to dobre miejsce na przechowanie np. wzorów dokumentów, aby nie mieszać ich z dokumentacją klientów. W menadżerze możesz także dodać ważne pliki dla Twoich pracowników np. pliki graficzne ulotek, bannerów a także pracowniczą dokumentację, która może być ogólnodostępna np. regulamin pracy itp.

Eksport ofert na portale
Program Rebroker umożliwia wykonywanie eksportu ofert na portale ogłoszeniowe m.in. gratka.pl, otodom.pl, nieruchomosc-online.pl, morizon.pl, szybko.pl, adresowo.pl, domiporta.pl czy tabelaofert.pl. Eksporty wykonywane są w formacie zgodnym ze specyfikacją portalu gratka – jednym z najpopularniejszych na rynku. Po dokonaniu konfiguracji eksportu cały proces jest wykonywany automatycznie, w cyklicznych odstępach, system weryfikuje czy zostały wprowadzone zmiany w ogłoszeniach, jeżeli tak to automatycznie wyśle je na skonfigurowane portale ogłoszeniowe.
Nielimitowana liczba portali do eksportu
W naszym programie nie ograniczamy liczby portali do których chcą Państwo eksportować swoje ogłoszenia. Eksport jest wykonywany zgodnie ze specyfikacją portalu Gratka.pl i jeżeli portal na który chcą Państwo eksportować ogłoszenia, potrafi odczytać taki format, nie ma żadnych przeszkód aby go skonfigurować. Po kliknięciu poniższego przycisku przedstawiamy listę portali, które odczytują eksport wykonany z programu Rebroker.

Admistracja pracownikami
Zarządzaj dostępem do programu
W programie znajdziesz panel za którym w łatwy sposób stworzysz konto z dostępem do programu Rebroker dla swoich pracowników. Dodatkowo możesz określić zakres uprawnień jakie będą mieć poszczególne osoby, czy będą mogły tylko mieć podgląd wybranych danych, czy będą mogły dokonywać ograniczonej czy pełnej edycji.
Logi z aktywności pracowników
System Rebroker jest wyposażony także w wprowadzenie logów z prowadzonych operacji przechowywanych przez ograniczony czas. Za ich pomocą możesz na bieżąco monitorować pracę swoich pracowników w ramach programu.

Dostosowany do RODO
Dostosuj program do własnej polityki ochrony danych osobowych
W ramach Rebroker możesz prowadzić ewidencję klientów za pomocą modułu CRM. Moduł ten posiada szereg funkcji zapewniających możliwość definiowania zgód na przetwarzanie danych osobowych czy na przesyłanie oferty handlowej.
Umowa powierzenia danych osobowych
Umowa korzystania z programu Rebroker zawiera także postanowienia dotyczące powierzenia danych osobowych, w związku z tym jako procesor wspieramy Twoją firmę w prawidłowym przetwarzaniu danych osobowych. Jako ich administrator masz pełną swobodę w zakresie wprowadzania, edytowania i kasowania danych osobowych w ramach naszej aplikacji.
